Veelgestelde vragen

  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij proberen je bestelling altijd zo snel mogelijk te versturen, soms dezelfde dag nog, maar meestal binnen 1 a 2 dagen. Omdat wij al onze producten zelf maken en afwerken, kan het soms wat langer duren, bijvoorbeeld omdat een material niet meer op voorraad is. Wij nemen dan contact met je op via het bij ons bekende e-mailadres.

 

  • Met welke vervoerder wordt mijn bestelling verzonden?
    Wij verzenden je bestelling standaard met PostNL, omdat onze ervaring met deze vervoerder goed is, en ze meestal binnen 24 uur leveren. Wil je dat je bestelling via een andere vervoerder verzonden wordt, neem dan contact met ons op voordat je een bestelling plaatst in de webshop.
    De verzendkosten bedragen:
    Nederland: €4,95 (brievenbuspakje), €6,95 (pakketpost)
    België: €7,00 (DPD) 
    Helaas mogen er geen goederen meer naar het buitenland verstuurd worden als briefpost, dit is een nieuwe regel van de verzendbedrijven. Daarom moet elke bestelling naar het buitenland verstuurd worden als pakketpost met een barcode. 

 

  • Via welke betaalmethodes kan ik betalen?
    Je bestelling kun je afrekenen met de volgende betaalmethodes: 
    Vooruitbetaling (overboeking): je bestelling wordt pas gemaakt en verzonden na ontvangst van de betaling
    IDeal (voor Nederlandse klanten)
    Klarna Achteraf Betalen 
    Creditcard
    ​BanContact (voor Belgische klanten)
    Belfius (voor Belgische klanten)
    KBC/CBC (voor Belgische klanten)
     

 

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Jazeker, dit is mogelijk. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van redenen retoureren. De verzendkosten voor het terugsturen van je bestelling naar ons zijn voor je eigen rekening. Op maat gemaakte en gepersonaliseerde producten (zoals hondenlijnen, gegraveerde penningen en teugels) kunnen helaas niet geretourneerd worden. Meer informatie over retourneren en ruilen vind je hier.

 

  • Ik heb een kapot product ontvangen, wat nu?
    Indien je een kapot product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Stuur het liefst ook foto's mee van het kapotte product. Wij gaan dan kijken voor een passende oplossing. 
    Als blijkt dat het product kapot is gegaan door toedoen van de klant dan kunnen wij helaas geen nieuw product opsturen.

 

  • Welke lijn kan ik het beste kiezen voor mijn hond?
    We maken hondenlijnen van verschillende materialen, zoals antislip materiaal en Biothane.  Welk materiaal je moet kiezen, dat hangt ervan af voor welke soort wandelingen je de lijn gaat gebruiken, en voor welke hond de lijn is. 
    Wandel je veel buiten in de regen, dan is een PVC lijn of Biothane lijn aan te raden omdat deze lijnen geen vocht opnemen, en makkelijk schoon te maken zijn. 
    Heb je net een puppy, dan is een lichte soepele lijn aan te raden, bijvoorbeeld een van onze antislip lijnen. Ze zijn er in verschillende kleuren en breedtes, met of zonder reflectiestrepen. 

 

  • Ik ben geïnteresseerd in (handgemaakte) producten voor mijn hondenschool of bedrijf, is het mogelijk om producten in te kopen voor wederverkoop?
    Jazeker, dit is mogelijk! Je kunt een bestelling plaatsen via de webshop en afrekenen als zakelijke klant. Rechtstreeks contact opnemen via info@petmade.nl is ook mogelijk. 
© 2020 - 2024 PetMade | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel